Sunday, April 18, 2010

Pemuda PAS Langkawi prihatin.

Sdr Zulkifli bin Hj Noh, Naib Ketua Pemuda PAS Langkawi menyerahkan sumbangan DPPPL kepada Sdr Ahmad Basri Man sambil diperhatikan oleh MKK Kg Pasir Hitam dan saf AJK DPPP Langkawi..

Potret Adik Mohd Hafiz yang pernah ceria satu ketika dulu..

Pasir Hitam, 15 April : Dewan Pemuda PAS Langkawi yang diketuai oleh Naib Ketua Pemuda Sdr Zulkifli Hj Noh telah mengadakan lawatan prihatin ke Kg Pasir Hitam bagi menemui keluarga adik Mohd Hafiz Abdullah iaitu pesakit ketumbuahan kronik di dalam perut. Rombongan ini turut disertai MKK Kg Pasir Hitam Sdr Mohd Nazri Bin Nusruddin dan Pengerusi PASTI Sg Itau Hj Mahathir bin Abdul Rahman. Menurut Ahmad Basri bin Man yang merupakan penjaga kepada adik Mohd Hafiz, penyakit anak angkatnya itu kini berada pada tahap yang agak kritikal dan menurut doktor yang merawat anaknya ketumbuhan tersebut dibimbangi akan merosakkan fungsi buah pinggang Mohd Hafiz. Doktor juga mencadangkan agar keluarganya meneruskan rawatan kemoterapi di Hospital Pulau Pinang. Merenung kedaifan keluarganya yang hanya bergantung kepada perniagaan kedai makan secara kecil-kecilan beliau memohon ihsan dan simpati orang ramai agar dapat membantu beliau meringankan kos perubatan serta perbelanjaan-perbelanjaan lain.

Bagi hamba Allah yang bersimpati serta ingin menyumbang bolehlah menghubungi beliau di talian : 012-5012746 (Ahmad Basri).

Pihak DPPPL mendoakan agar Allah SWT mengurniakan kembali kesihatan dan keceriaan adik Mohd Hafiz..aamin.

0 comments: