Wednesday, January 20, 2010

SEKITAR CERAMAH TN HJ MOHAMAD SABU..

Temonyong, 24 Jan - Semalam markas PAS Temonyong yang telah sekian lama sunyi kembali digegarkan dengan tempikan dan laungan 'Allahuakbar'. Tempikan dan laungan'AllahuAkbar' bergema disegenap pelusuk markas apabila penceramah terkemuka Tn Hj Mohamad Sabu telah menyampaikan mesej serta informasi bertenaga beliau berkenaan dengan sejarah serta situasi politik semasa.

Majlis dimulakan dengan ucapan aluan Sdr Zubir bin Ahmad merangkap Yang Dipertua PAS Kawasan Langkawi yang kemudiannya disusuli oleh Tn Hj Adnan bin Saad yang merupakan salah seorang pimpinan PAS Negeri Kedah. Cuaca yang sangat baik semalam telah mengizinkan kehadiran yang sangat di luar jangkaan pihak penganjur. Pihak Dewan Pemuda PAS Parlimen Langkawi (DPPPL) yang menjalankan usaha promosi ceramah ini amat berpuas hati di atas sambutan masyarakat terhadap penganjuran ceramah serta sesi penerangan ini. Menurut Setiausaha DPPPL, Sdr Nazmi bin Natzeri penganjuran program ini adalah antara 'buah mula' untuk masyarakat Langkawi bagi tahun 2010 ini sebelum disusuli program-program lain yang tidak kurang menarik untuk sepanjang tahun ini.

Atas kejayaan penganjuran ceramah serta program penerangan semalam pihak DPPPL mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih atas segala kerjasama terutama sekali kepada penceramah Tn Hj Mohamad Sabu bersama rombongannya, selain itu tidak lupa kepada semua warga PAS Langkawi yang bertungkus lumus sejak dari petang hari hingga selesai majlis semalam. Pihak DPPPL juga merakamkan penghargaan atas sambutan serta komitmen yang ditunjukkan masyarakat mukim kedawang khususnya dan warga Langkawi amnya dalam menjayakan majlis ini.





0 comments: